Nissan Nivette

Nissan przedstawia gwiazdy UEFA Champions League: Gareth Bale i Sergio Agüero nowymi globalnymi ambasadorami

Dodano: 07.11.16
  • Gareth Bale z Realu Madryt i Sergio Agüero z Manchester City zostali nowymi „inżynierami emocji” Nissana
  • Na filmie Nissana ambasadorzy zaprezentowali swoje umiejętności w intensywnym pojedynku
  • Sergio Agüero debiutuje w najnowszej reklamie Nissana, rywalizując z Nissanem GT-R

Nissan, oficjalny sponsor motoryzacyjny UEFA Champions League, potwierdził, że Gareth Bale, skrzydłowy Realu Madryt oraz Sergio Agüero, napastnik Manchester City, zostali nowymi globalnymi ambasadorami marki i dołączyli do programu Engineers of Excitement („Inżynierowie emocji”).

Jako nowi globalni ambasadorzy Bale i Agüero będą pomagać japońskiemu producentowi samochodów w przybliżaniu wydarzeń UEFA Champions League fanom piłki nożnej. Obaj sportowcy odegrają kluczową rolę w sezonie, poczynając od występu w głównych rolach w specjalnym filmie nakręconym przez Nissana.

Znakomici zawodnicy prezentują na nim swoje elektryzujące umiejętności w intensywnym pojedynku. Inżynierowie emocji walczą o piłkę, wykorzystując precyzyjną technikę strzelecką i innowacyjne umiejętności. Film można obejrzeć tutaj: https://youtu.be/5J1gfSg2kvk.

Jean-Pierre Diernaz, wiceprezes ds. marketingu w Nissan Europe, powiedział: „Bardzo się cieszymy, że Bale i Agüero dołączyli do rodziny Nissana jako nasi nowi ambasadorzy i inżynierowie emocji. Chcemy, aby w ramach współpracy z UEFA Champions League ambasadorzy mogli zademonstrować, że podzielają nasze podejście do innowacji i emocji.Dlaczego oni? Bo podobnie jak Nissan kwestionują konwencje, są prawdziwymi innowatorami w grze i za każdym razem, kiedy pojawiają się na boisku, wzbudzają emocje wśród kibiców”.

Gwiazdor Realu Madryt, Gareth Bale, tak skomentował nominację na nowego globalnego ambasadora Nissana:Jestem zachwycony perspektywą pracy z Nissanem w ramach partnerstwa między tą firmą a UEFA Champions League. Mając na koncie dwa wygrane turnieje jako zawodnik Realu Madryt, bardzo cenię sobie rywalizację i wiem, jak wiele wysiłku wymaga zwycięstwo. UEFA Champions League to jeden z najciekawszych turniejów na świecie i nie mogę doczekać się kolejnego spotkania z kibicami”.

Snajper Manchester City F.C., Sergio Agüero, również nie krył emocji:Jestem bardzo zadowolony, mogąc współpracować z Nissanem. UEFA Champions League to fascynujący turniej, w którym spotykają się najlepsze zespoły, zawodnicy i menedżerowie tego sportu. Cotygodniowe emocje na boisku i poza nim sprawiają, że mecze są wspaniałym doświadczeniem zarówno dla piłkarzy, jak i dla kibiców”.

W ciągu całego sezonu sportowcy będą pojawiać się w materiałach publikowanych na stronach Nissana w mediach społecznościowych i prezentujących znaczenie innowacyjności zarówno na boisku, jak i poza nim dla zapewnienia kibicom futbolu niezapomnianych przeżyć. Inżynierowie emocji Nissana wezmą również udział w kampaniach reklamujących markę. Na przykład Sergio Agüero będzie rywalizował z GT-R w nowej reklamie telewizyjnej Nissana.

Aby posłuchać, jak Gareth Bale wspomina swoje dokonania w Realu Madryt, kliknij tutaj: https://youtu.be/cmH1zmlCkGg.

Aby posłuchać, co Sergio Agüero myśli o szansach Manchesteru City na tytuł w bieżącym sezonie, kliknij tutaj: https://youtu.be/x8MrxAFKLSs.

 

 

 

INFORMACJE DODATKOWE

GARETH BALE:

  • Gareth Bale urodził się w stolicy Walii Cardiff, ale karierę rozpoczął w angielskim Southampton, debiutując w 2006 roku, w wieku zaledwie 16 lat. W tym samym roku Bale został najmłodszym reprezentantem Walii w kadrze seniorów.
  • W maju 2007 roku podpisał czteroletni kontrakt z Tottenham Hotspur FC. Bale odegrał ważną rolę w zakwalifikowaniu się Tottenham Hotspur FC do UEFA Champions League w sezonie 2010/11. W dwóch błyskotliwych występach przeciwko FC Internazionale Milan w rozgrywkach grupowych zdobył hat-trick w zakończonym zwycięstwem 4:3 meczu na San Siro oraz strzelił dwie bramki na White Hart Lane w spotkaniu zakończonym wynikiem 3:1.
  • Bale został wybrany najlepszym zawodnikiem w Anglii zarówno przez PFA, jak i przez Football Writers’ Association po wspaniałym sezonie 2012/13, w którym zdobył 21 goli w Premier League dla Tottenham Hotspur FC.
  • Bale opuścił Tottenham Hotspur na rzecz Realu Madryt latem 2013 roku, za co jego nowy klub wyłożył rekordową w skali światowej kwotę 100 mln EUR. Oddawał celne strzały w trakcie debiutu w barwach Realu Madryt, w tym w La Liga przeciwko drużynie Villarreal, a także w pierwszym występie UEFA Champions League, w którym Królewscy zremisowali z Juventusem 2:2.
  • 16 kwietnia 2014 roku Bale zdobył zwycięskiego gola dla Realu Madryt na pięć minut przed końcem finałowego meczu o Puchar Króla 2014 przeciwko FC Barcelona.
  • 24 maja 2014 roku, w 110. minucie w czasie dogrywki zakończonego wynikiem 2:1 spotkania Realu Madryt z Atlético Madryt w finale UEFA Champions League 2014, celnym strzałem pomógł swojemu zespołowi po raz dziesiąty zdobyć Puchar Europy.
  • Bale był w podstawowym składzie, kiedy Real Madryt triumfował w sezonie 2015/16 UEFA Champions League. Asystował przy jedynym golu Realu Madryt w finale i zdobył gola w rzutach karnych, w których Real pokonał Atlético Madryt.

SERGIO AGÜERO:

  • Sergio Agüero rozpoczął karierę profesjonalnego zawodnika w lipcu 2003 roku, kiedy w 13 dni po swoich 15. urodzinach zadebiutował w Independiente.
  • W 2006 roku Sergio dołączył do składu hiszpańskich gigantów Atlético Madryt. Zaliczył 234 występy w barwach klubu i 101 razy posyłał piłkę do bramki, zdobywając wiele ważnych goli dla swojego zespołu. Między innymi w 2008 roku przyczynił się do jego zakwalifikowania do  UEFA Champions League, po raz pierwszy od ponad 10 lat.
  • Sezon 2009/10 był jeszcze bardziej udany, gdyż Atlético Madryt wygrał Ligę Europejską UEFA, Superpuchar UEFA oraz minimalnie uległ Sewilli w Pucharze Króla.
  • W 2011 roku Sergio przeszedł do angielskiego Manchester City F.C. za 38 mln GBP. Był to jeden z najdroższych kontraktów w historii Premier League. Agüero nie zawiódł pokładanych w nim nadziei, gdy po debiutanckim wejściu na boisko w meczu ze Swansea City A.F.C. zdobył dwa gole.
  • W 2012 roku w 94. minucie Agüero umieścił piłkę w bramce Queens Park Rangers F.C. W ten sposób w ostatnim dniu sezonu Premier League Argentyńczyk zapewnił Manchester City pierwsze od 44 lat zwycięstwo w lidze i na zawsze zapisał się w historii klubu.
  • Jako zawodnik Manchester City w sezonie 2013/14 zdobył także złoty medal Premier League oraz nagrodę Złotego Buta Premier League w 2015 r.
  • W 2016 roku Agüero doszedł z Manchester City do półfinału UEFA Champions League, kiedy to jego zespół uległ 0:1 drużynie Realu Madryt i odpadł z turnieju.
  • W czasie międzynarodowej kariery w reprezentacji Argentyny zdobył złoty medal olimpijski (2008 r.), srebrny medal w Pucharze Świata FIFA (2014 r.) oraz srebrny medal w Copa América w latach 2015 i 2016.

NISSAN I SPORT

Współpraca z UEFA Champions League to kolejny przykład rosnącego zaangażowania Nissana w globalny sport. Japońska marka, poprzez swoje przedstawicielstwa w poszczególnych krajach i regionach, współpracuje z Międzynarodową Radą Krykieta (ICC) i jest między innymi sponsorem Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Rio 2016, reprezentacji Brazylii i delegacji paraolimpijskiej Brazylii, oficjalnym sponsorem reprezentacji olimpijskich Kolumbii i Meksyku, reprezentacji olimpijskiej i paraolimpijskiej Wielkiej Brytanii, Pucharu Narodów Afryki Orange w 2013 i 2015 roku, NCAA Football, Kanadyjskiej Ligi Futbolu oraz partnerem korporacyjnym Heisman Trust/Heisman Trophy i oficjalnym globalnym partnerem motoryzacyjnym City Football Group. Nissana wspiera także grupa sportowych ambasadorów, wśród których są piłkarze Gareth Bale, Sergio Agüero i Andrés Iniesta.

Nissan w Europie

Nissan posiada jedną z najbardziej kompleksowych ofert w Europie spośród producentów samochodów pochodzących z innych kontynentów. Firma zatrudnia ponad 17 000 osób w ramach swoich lokalnych działań w zakresie projektowania, badań i rozwoju, produkcji, logistyki oraz sprzedaży i marketingu. W ubiegłym roku w zakładach Nissana w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Rosji wyprodukowano ponad 635 000 samochodów, w tym wielokrotnie nagradzane crossovery, pojazdy użytkowe oraz Nissany LEAF, najpopularniejsze samochody elektryczne na świecie. Ogłoszona niedawno przez Nissana wizja inteligentnej mobilności jest powiązana z realizowanym już celem całkowitego wyeliminowania emisji z pojazdów oraz śmiertelności w wypadkach drogowych. Takie kompleksowe podejście wyznacza kierunek prac nad nowymi produktami i technologiami, a najważniejsze decyzje firmy będą dotyczyły sposobów zasilania pojazdów, ich prowadzenia oraz integracji ze społeczeństwem. Nissan stara się zdobyć pozycję najbardziej pożądanej marki azjatyckiej w Europie.

NISSAN NIVETTE

NISSAN POLSKA

NISSAN POLSKA

CENTRUM SAMOCHODOWE NIVETTE SP. Z O.O.

DANE KONTAKTOWE

ul. Lotnicza 3/5
04-192 Warszawa
tel. 22 509 66 00

SALON

tel. 22 509 66 72
salon.nissan@nivette.pl

SERWIS:

tel. 22 509 66 71
serwis.nissan@nivette.pl
Samochody używane NISSAN

designed by Trendmark.pl